8 Haziran 2011 Çarşamba

2011年IIHF世界青年U18冰球第三級A組錦標賽 / U18 Buz Hokeyi Milli takımımız Taipei'deydi.

Beşiktaş başkanı Yıldırım Demirören'in oğlu Erdoğan Demirören takımda olmasaydı belki de takımımızın Tayvan'a Taipei'ye geleceğinden haberim olmayacaktı, google haberlerden alert postası aldım ve bu postada haber değeri taşıyan şey elbette Yıldırım Demirören ile alakalıydı. Her neyse, gurbette yaşayanlar için bu tarz aktiviteler gerçekten önemli.

如果Beşiktaş(一個土耳其運動隊)主席的兒子也不是隊員我應該沒聼過我們國家隊會來臺灣臺北打球,我收到了google大神新聞的alert信才知道了。這個信裡頭有新聞價值的事情果然關於主席的兒子。算了,對住國外的人來講這種活動真重要的。


İlk maçımız Tayvan'a karşıydı, o maça resimde gördüğünüz 2 arkadaşım ile birlikte gittik, Rıfat ve Türkiye'yi ve Türkleri çok seven Guatemala'lı Verena, ortadaki de benim. Odamda asılı duran Atatürklü Türk Bayrağımı da kaptım tabii ki. Oyuncular ve teknik ekip burada Türk yaşamıyordur sanıyorlarmış, kısa sohbetimizde uzakdoğu yemeklerinden de şikayet ettiler, doğrudur, ilk gelişiniz ise yemekleri kabul etmek gayet zordur.

第一場比賽針對臺灣,我跟兩位朋友一起去看球了,吳鳳跟很愛土耳其和土耳其人的瓜蒂瑪拉朋友Verena, 中間的人就是我。 平常在我房間挂上去的上面有凱末爾(土耳其德國父)的國旗也當然拿去了。球員跟教練以爲在臺灣不會有土耳其人住宅的,聊天時他們抱怨遠東菜,其實沒錯,若第一次來的話臺灣菜對土人真難接受的。


Tayvanlı taraftarlar beklendiği üzere sayıca bizden çok daha fazlalalar.
臺灣的觀衆果然比我們多。


17 Nisan'da Bulgaristan ile maçımız Pazar gününe denk gelince bize de güzel bir organizasyon ile daha fazla Türk seyirciyi maçtan haberdar etme ve topluca takımımızı destekleme imkanı doğdu. Maç sonunda buz pistinde toplu bir resim de çekildik. Desteğimiz işe yaramasa turnuvada sonuncu olsak da takım için güzel bir tecrübe bizim için de güzel bir gün oldu diye düşünüyorum.

4月17日針對保加利亞的比賽是禮拜天的因此我們就有機會通知比較多個土人呼喚一起去為土耳其加油。比賽打完以後在球場和照了。雖然我們的支持沒有用我們輸了但對隊伍是好經驗對我們是個好玩的一天了。







Takımımızın anladığım kadarıyla en iyi oyuncusu olan Gökalp Solak'ın maç sonunda bana sopasını hediye etmesi beni çok mutlu etti, maç kaybettiği zaman sopasını kırıyormuş, bu sefer kırmak yerine bana hediye etti, totem tutar diyorum inşallah :) Maçtan sonra takımla beraber yemeğe gittik, gezdik dolaştık, sohbet etme imkanı bulduk. Güzel bir gün oldu kısacası.

我們最棒的球員好像是Gökalp Solak, 他比賽以後送我他的棍子我果然感動了。他說比賽若輸了她把他的棍子打破,這次送我了,我希望他這個迷信會討個口彩 ^_^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...